niedziela, 16 lutego 2014

Oh! tee


Cena wywoławcza : 20 sd
Kup teraz: 100 sd (nagłówek, tło, design bloga, czyli kody css, 4 bannery, dostosowanie bloga do nagłówka)

 Mam dla was kolejną grafikę licytacyjną (przepraszam, że nie ma JA w licytacji, moje niedopatrzenie), której kawałek pokazałem w zapowiedzi. Nagłówek jest trochę inny niż wszystkie, nie potrafię określić czemu. Podobają mi się jeansy, od nich zacząłem i im poświęciłem najwięcej czasu. Platformy są z sd, ale wszystkie cienie na nich już są moje. Nie wiem czemu na koszulce napisałem OH!, pierwsze mi to wpadło do głowy. Nad włosami ćwiczę, ale nie są jeszcze zbyt dobre by dodać je do grafiki, zdecydowałem się więc na zrobione przez administracje. To co ma na głowie ma imitować wianek z samych płatków, i w porównaniu z oryginałem jest całkiem dobry. Z grafiki jestem całkiem zadowolony...

4 komentarze:

  1. Podobają mi się jeansy i szyjka, są ładnie wycieniowane, ale ja bym nałożyła jeszcze jeans'ową texturkę, byłoby bardziej realistycznie. Nie wiem o co chodzi z jej lewą ręką i tymi żyłami? XD Ogólnie grafika bardzo ładna i plus za włosy, bo lepiej dać nie swoje, ale ładne, a swoje, porażkowe, które psują całą grafikę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna grafika. Rzeczywiście spodnie są dobrze wycieniowane :3. Jedyną uwagę mam do tego cienia, bo według mnie powinien być tylko na podłodze i nie wychodzić na okno. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty schrzanione, ale super zrobione spodnie, chociaż mają troszkę nienaturalny kolor. Poza tym ta dłoń po prawej XD

    OdpowiedzUsuń