środa, 12 lutego 2014

Pacific - Licytacja



Cena wywoławcza : 20 sd
Kup teraz : 100 sd (nagłówek, tło, design bloga czyli kody css, 4 bannery, tło, dostosowanie bloga do nagłówka)  


Przedstawiam wam grafikę, z której jestem bardzo zadowolony. Zdjęcie znalazłem wczoraj na lookbook'u, i od razu wziąłem się do pracy! Największy problem sprawiły mi buty, które nie dość że mi się w sumie nie podobają, to też mają dziwną perspektywę. W oryginale koszulka była siateczkowana, ale bez przesady żebym się z nią bawił. Można zaobserwować znowu inną technikę, która przypadła mi do gustu. Można stwierdzić, ze poszukuje cały czas swojego stylu i jestem na dobrej drodze. Na jej prawej nodze można sądzić, że skarpetka nachodzi na udo, ale to jest piszczel, więc wszystko jest tam poprawnie. Wszystko w bardzo minimalistycznym stylu. Uważam, ze to jedna z lepszych moich grafik!

4 komentarze:

  1. Nawet fajnie, lecz buty są okropne ( ogólnie, nie chodzi mi o cieniowanie czy coś, po prostu taki styl ) - ale ujdzie. Oczy ma przerażające! Boje się jej, że mi zaraz coś zrobi, bo patrzy się na mnie jakbym co najmniej matkę i ojca zabiła :O Jej lewa noga jest coś nie naturalnie wygięta, a jej kolanko jest maciupkie! Ogólnie - gdzieś tak 6/10 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. a za 70sd, nie ma opcji kup teraz bo mam 70 sd i chciałabym bardzo tą grafikę z desingiem bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy zrobić tak, ze dopłacisz później czy coś. Pisz na priv (gg w cenniku)

      Usuń
    2. ok, tylko będziesz musiał czekać tak z 2 tygodnie bo mi się skończyło ss i nie łatwo będzie sd zdobyć :p

      Usuń