wtorek, 11 lutego 2014

New blog, new life.


Shit Blog



Ruszamy z nowym blogiem, trochę inną techniką. Pierwszą grafiką jest nagłówek dla tego bloga. Jest to przecież wizytówka, i zawsze uważałem, ze każdy blog powinien go mieć. Poszedłem w słodki, cukierkowy temat. Tło przedstawia różową zebrę, ostatnio mam fazę na taki właśnie wzór. Podoba mi się tutaj spódniczka pod względem cieniowania, i tego ze da się zauważyć ruch. Twarz miała być imitacją pań z reklam Rimmel, myślę że jest podobna. Brzuch miał wyglądać na ładnie wysportowany, ale coś mi nie wyszło.

Dlaczego SHIT blog? Nie jest to nawiązaniem do niczego, może trochę do tego, ze moje prace są gówniane. Adres bloga to silencerabbits. Bardzo lubię Alicje w Krainie Czarów, a to małe nawiązanie.

3 komentarze:

  1. Powodzenia :D Ja też chyba założę nowy blog...

    Co do grafiki, nogi mi się w ogóle nie podobają, cienie są krzywe i nierówne. Spódniczka jest świetna, tak samo górna część ciała. Do plusów zaliczam też włosy, super paleta i wykonanie. Nie przypadła mi do gustu twarz, ale nie ma się czym martwić, to tylko moja opinia. :) Zeberkę bym zrobiła jako jedno tło, a nie przedzielone na 4, ale to pewnie wina blogger'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że to napiszę, ale cofasz się w rozwoju graficznym po całości. Jakiś czas temu robiłeś dobrze (chodzi mi o czasy sprzed Lady Gagi i sima i przed grafiką z masakrycznym kolanem), ale co się teraz stało nie wiem ;p Na tej grafice na niektórych elementach jest po 3 cienie i to krzywe. Spódnica widać ruch, ale te cienie są tak krzywe i kanciaste, że nie wiem co innego "dobrego" o niej napisać. Cieniowanie skóry jest po pierwsze czarnym kolorem po drugie jak większość kanciaście. Brzuch wygląda kompletnie nie naturalnie, mogłeś chociaż pępek zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletna racja! Nawet nie mam o czym pisać, wszystko napisałaś ty! :O

      Usuń