sobota, 26 kwietnia 2014

Społeczeństwo serio jest niemiłe


Wiecie co mnie najbardziej denerwuje? Rozkaprysione klientki! Dobra, rozumiem że chcecie wasz blog fajnie wyglądał, by było wielkie WOW po wejściu na bloga. Ale jest coś co jeszcze bardziej mnie denerwuje, o tak! Klientki, z którymi po zamówieniu nagłówka tracę kontakt. Tak też było w tym przypadku. Klientka napisała do mnie z prośbą o wykonanie grafiki, po czym podała oschle termin "nie wcześniej nie później". Co lepsze następnego dnia widzę na tym blogu konkurs na nagłówek! Wiem, że są przekonania "Klient nasz pan", ale nie jestem jakąś suką, nie? Także tego, na przyszłość proszę się zastanowić się nad nagłówkiem i chcieć współpracować z grafikiem. Myślę, że każdy grafik ma takie zdanie, i każdego należy szanować.

Co do grafiki, to jestem zadowolony. Klientka obawiała się dać mi wolną rękę, więc chcąc by się nie zawiodła postawiłem na delikatność. Nie wiem jak wy, ale ja patrząc na tą grafikę nie mogę oderwać oczy od tych spodenek! Tą całą koronkę wykonałem sam, siedziałem do 2 w nocy nad nią. Skóra też nie wyszła źle, standardowy poziom. Jestem zadowolony z włosów. Robiłem je spoglądając na jakieś zdjęcia na stronach, czyli czysta improwizacja. Tło też robiłem sam, nie mam do niego zastrzeżeń. Całość daje wrażenie delikatności, o to mi chodziło.

Całe szczęście że znalazł się jakiś konkurs i praca się nie zmarnuje. 

13 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że podone tło do tego http://1.bp.blogspot.com/-pFP4YFr-N4g/U0mCCa7RU_I/AAAAAAAACgE/ZjMdR6xcnb8/s1600/ciekawszy+stardoll.png A te spodenki fajne, fajne.. ale dziwnie wyglądają na tle całej reszty, bo reszta jest gorzej wykonana, dużo gorzej.. :( I znowu stardollowa twarz, nienawidzę tego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrozum ze do stardollowej grafiki używa się stardollowej twarzy.

      Usuń
  2. Hmm, asfalt, mgła, miasto...
    no nie widziałam tego nigdzie po prostu. Momentami zastanawiam się co jest gorsze, czy taka najzwyklejsza kopia, czy też kopia pomysłu... Cóż, społeczeństwo serio - jest niemiłe, co pokazują jak widać, nie tylko klienci :) I przepraszam, za ten komentarz, ale to jest to, co ciśnie mi się na usta czytając i oglądając powyższy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko tło, nie rozumiem spiny

      Usuń
    2. Napisałam to w nawiązaniu do tego co napisałeś w poście. I tak, dla mnie to jest kopia :) Wybacz, już tak dziwna jestem.

      Usuń
    3. Czekaj, klientka napisała skopiuj tło od Migo?

      Usuń
    4. Chciała mgłę oraz miasto. Poza tym, moje tło i Migo jest całkiem różne. Inna mgła, inne miasto w tle. Tak jak niżej powiedziała Izga, to na pierwszy rzut oka nie przypomina CS'owskiego tła.

      Usuń
  3. No nie powiem, nie spodziewałam się. Także ten... miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę ktokolwiek widzi tu kopię pracy Migo ? Czyli od dzisiaj asfalt i bloki w tle to symbol Migonetty ?
    W pracy powyższej bloki są namalowane, a u Migo są cieniami... nie widzę podobieństwa.
    Nie rozumiem też po co niepotrzebny szum, skoro praca nie przypomina na pierwszy rzut oka nagłówka dla CS..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ;) Robić tylko niepotrzebnie problem.

      Usuń
  5. Przyznam, że piszę ten komentarz dawno po wynikach konkursu na nagłówek na tym blogu.
    Co do komentarzy wyżej to zgadzam sie tylko z tym od "I.".
    Twoja praca jest cudowna, wszystko ładne.
    Super moim zdaniem napis super wkomponowany w resztę i pasuję tutaj ^^
    Co do temetu powyższych komentarzy, czyli tla.
    Przyznam, że tła nie sa do Siebie w ogóle podobne, i racja od kiedy mgła i bloky w tle to symbol Migo ?
    Te tła są inne, ja nie widze wielkiego podobieństwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genailna grafika, doll oraz tło pięknie współgrają.

    OdpowiedzUsuń